vintertid?

Vaknade en timme för tidigt idag tydligen, trodde klockan var tjugo i elva när jag vakna men det var hon ju inte, så de va ju bara och ställa om klockan. Skulle lika gärna kunna gå och lägga mig igen, är ändå skitväder ute och det finns inget att göra..

har inte hänt så mycket under helgen. I fredags var jag och Andreas ute och åt på resturang Alfie i stan. De va skit gott. Skulle egentligen ha gått på bio också men det fanns ingen bra som gick. Så istället hade vi filmkväll hemma och kollade på Hangover, vilken klockren film.
Igår hände inte så mycket heller, jag gick hemma precis hela dagen och städa och plocka lite. Vi kolla lite på film på kvällen sen gick vi upp och la oss kl 22 typ!

Nu ska jag göra frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0