Ensam

Precis kommit hem, har varit hos Lisa idag och hälsat på. Lilla Alfred är hur söt som helst! Var hos Nathalee en sväng och sa hej och tjata lite... Ringde ungdomsmot. imorse som man tydligen ska göra efter man har varit på ultraljud och fick en ny tid, fick även veta att jag ska börja äta järn tabletter. Kan nog va därför jag har haft så fruktansvärt ont i hövve. Börjar märka av mina humörsvängningar mer och mer nu. Inge kul kan jag säga, varken för mig eller dom runt mig. Har alltid nått att klaga eller irritera mig på känns det som. Men är iallfall bra på att be om ursäkt efter och då känns det bättre.

Är ensam idag, Andreas är och jobbar. Men kan faktiskt va lite skönt och va ensam nångång och få lite tid för sig själv. Så nu poppar jag "min" musik  för fulla muggar. Senare kommer Sofie så ska vi se på film och käka godis, blir nog en sleepover också skulle ja tro ;) 

 


Kommentarer
Postat av: L

Det var trevligt med besök...du får komma fler gånger! Kram

2009-10-29 @ 08:12:56
Postat av: Katti

Jag har humörsvängningarna och de negativa kommentarerna utan att vara på smällen jag, de du! Haha :)

2009-10-30 @ 10:11:12
URL: http://kattikattmat.blogg.se/
Postat av: Lina

"i love tjallamalla" står de :p såå.. tjallamalla :D

2009-10-30 @ 18:51:26
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0