v.20!

Nu är jag i vecka 20. Tycker de går långsamt som fan, men växer har jag märkt att jag gör iaf :) Ska till barnmorskan nu på ferdag och kolla hjärtljud osv., ska bli skoj. Nu är sandra påväg hit med brunch som vi ska smälla i oss. Sen blir det skolan och antagligen ikea! Ska köpa mig en byrå jag kan ha alla bebiskläder i. Får knappt plats med våra kläder i garderoben vi har nu lixom, så vi behöver nog egentligen köpa mer än 1 byrå, men det tar vi framöver.

måste faktiskt skriva att jag börjar bli riktigt rädd för katten också, hahaha!
Btw nån som vill ha en katt? Måste bli av med den snarast!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nudå:)

2009-11-13 @ 11:42:56
URL: http://ungaochvuxnamodrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0