Göteborg

Sitter hos pappa hemma i göteborg nu. Han är på nån kurs med jobbet så just nu är jag ensam här så jag får sysselsätta mig själv. Har varit här sen i måndags och åker hem imorn (fredag)! Var på ullared i tisdags, hittade lite grejor. Men måste verkligen åka dit en gång till innan jul!!!!

SÅ imorn går tåget 11.08 och är framme 13.28 eller nått sånt. Hampus och Emma kommer och hämtar mig på station eftersom jag har endel med mig hem.
Fick reda på igår att jag missar andra vaccinations sprutan, men jag får väl ringa till dom och fråga om jag kan ta den någon annan dag. Kan ju inte va hela världen.

Och älskling är i usa igen.. Bara en vecka denna gången som tur är. En vecka går snabbt, måste gå snabbt. Så jäkla tråkigt och sova själv, och vakna själv. Har lixom ingen att prata med eller nått. Nej fy va tråkigt..

Nu ska jag gå och fixa mig lite frulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0